- 2 habs.
- 2 banys
- 80 m²
- 5ª Planta
Àtic en venda a Rúa de Alfonso XIII, 12, Centro - Areal
Vigo
En Alfonso XIII nº 12, precioso ÁTICO con TERRAZA de 18,50m² junto a la Iglesia de Santiago de Vigo. Actualmente ARRENDADO. Excelente estado de conservación. Distribuido en 2 dormitorios con armario empotrado, 2 cuartos de baño (uno de ellos en suite), cocina equipada e independiente con zona para comer y amplio salón-comedor. Acceso a la terraza desde el salón y los dormitorios. Vivienda climatizada.
Dispone de plaza de garaje y bodega con acceso directo desde el ascensor.
Característiques
Tipus d'immoble
ÀticDisponibilitat
Llogat amb inquilinsGaratge
PrivatPlanta
5a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:214 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:45 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Parquet
- Terrassa
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.574 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.574 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
450.000 €
Impostos i despeses de la compra:
38.347 €
Cost total de l'immoble:
488.347 €
Estalvi aportat:
90.000 €
Import de la hipoteca:
398.347 €
Interessos totals:
168.276 €
Cost total amb hipoteca
656.623 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.