Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 136 m²
Dúplex en venda a La Envía
Vícar
Se vende un fantástico duplex en La Envía Golf. Si busca tranquilidad esta es su oportunidad.
En la parte superior del duplex nos encontramos con 3 dormitorios. El dormitorio principal con cuarto de baño en suit y un espacioso y bonito vestidor. Los otros dos dormitorios, cada uno con su armario empotrado, comparten un cuarto de baño .
En la parte inferior del duplex nos encontramos con un espacioso hall, amplio y luminoso salón comedor, cocina moderna, independiente y completamente equipada. Un aseo para dar servicio a invitados.
La propiedad cuenta con una plaza de garaje.
Característiques
Tipus d'immoble
DúplexDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Traster
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
687 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
687 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
199.900 €
Impostos i despeses de la compra:
13.990 €
Cost total de l'immoble:
213.890 €
Estalvi aportat:
39.980 €
Import de la hipoteca:
173.910 €
Interessos totals:
73.466 €
Cost total amb hipoteca
287.356 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.