- 3 habs.
- 2 banys
- 184 m²
- 3a Planta
Dúplex en venda a Calle Òmnium Cultural, Estadi - Santa Anna
Vic
Oferta!! Dúplex por reformar, situado en la calle Omnium Cultural, en el barrio de la Plaza Osona de Vic. Consta en planta primera de cocina office independiente con salida a terraza, salón comedor con salida a terraza, un baño con ducha, y tres dormitorios (uno de ellos tipo suite donde hay un baño con bañera). En la planta superior está el estudio con una terraza solárium. Suelos de terrazo, cierres de PVC con doble cristal, calefacción de gas natural, portero automático y puerta de seguridad. Plaza de parking y trastero de 6,80 m2 incluido en el precio. Ascensor. Alarma. Certificado energético E. Venga a visitarlo lo más rápido posible, no deje escapar esta oportunidad!!
Característiques
Tipus d'immoble
DúplexDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Traster
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
589 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
589 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
175.000 €
Impostos i despeses de la compra:
19.403 €
Cost total de l'immoble:
194.403 €
Estalvi aportat:
35.000 €
Import de la hipoteca:
159.403 €
Interessos totals:
52.703 €
Cost total amb hipoteca
247.106 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.