- 2 habs.
- 1 bany
- 66 m²
- 3ª Planta
Pis en venda a Centre
Vic
Nova promoció – OBRA NOVA
L’exclusivitat que estaves esperant al centre de Vic!
Descobreix aquest elegant pis d’obra nova, un habitatge que combina disseny contemporani, confort i una ubicació privilegiada.
L’immoble destaca pels seus interiors moderns i funcionals, amb materials d’alta qualitat i acabats cuidats fins al més mínim detall. Les seves estances lluminoses ofereixen un espai ideal tant per a parelles com per a petits nuclis familiars que valoren la comoditat i la qualitat de vida.
La zona de dia es compon d’una cuina de línia moderna, oberta i totalment integrada al saló-menjador, creant un ambient ampli i acollidor.
La zona de nit disposa de dues habitacions, versàtils i ben distribuïdes, ideals com a dormitoris, despatx o espai polivalent i un safareig. Completa l’habitatge un bany complet amb acabats actuals i funcionals.
Ubicació immillorable: a només 5 minuts a peu de la Plaça Major i del centre històric de Vic. Situat al costat de l’Orfeó i molt a prop de l’Hospital de la Santa Creu, en una zona que combina el dinamisme del centre amb tots els serveis a l’abast: comerços, cultura i zones verdes.
Una oportunitat ideal per gaudir d’un habitatge modern i funcional en una de les millors zones de Vic.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
Menys d'1 anyPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Cuina Office
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.090 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.090 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
304.000 €
Impostos i despeses de la compra:
32.599 €
Cost total de l'immoble:
336.599 €
Estalvi aportat:
60.800 €
Import de la hipoteca:
275.799 €
Interessos totals:
116.507 €
Cost total amb hipoteca
453.106 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.