Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 6 habs.
- 2 banys
- 225 m²
Casa adosada en venda a Carrer Calle del Mar, S/n, Hispanidad - Vivar Téllez
Vélez-Málaga
Casa adosada consta de 6 habitaciones.Azotea y patio ea luminosa espaciosa todas las habitaciones tienen balcon En la planta baja consta de 2dormitorios doble 1 baño, salon cocina independiente, tiene una terraza grande es ideal como invercion o segunda vivienda. En la primera planta tiene 4habitaciones grandes 1baño, todas las habitaciones tienen balcones . Ett ademas tiene cerca Bares restaurantes,colegio, autobuses, a pocos minutos de la playa
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestEstat
A reformarAntiguitat
20 a 30 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Cuina Office
- Pati
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
551 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
551 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
160.000 €
Impostos i despeses de la compra:
11.503 €
Cost total de l'immoble:
171.503 €
Estalvi aportat:
32.000 €
Import de la hipoteca:
139.503 €
Interessos totals:
58.931 €
Cost total amb hipoteca
230.434 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.