- 1 hab.
- 1 bany
- 30 m²
- Baixos
Apartament en venda a Calafate, Centro
Vélez-Málaga
LOCAL REFORMADO A VIVIENDA EN TORRE DEL MAR
Se encuentra totalmente reformado y consta de salón-comedor con cocina americana, zona de dormitorio independiente y baño completo.
Se ubica en un recinto con zonas verdes y piscina comunitaria.
A escasos 100 metros de la playa y a mano de todo tipo de comercios y servicios.
Pida más información sin compromiso.
En cumplimiento del Decreto 218/ 2005, de 11 de octubre, en el que se aprueba el Reglamento de Información al Consumidor en la compraventa y arrendamiento de viviendas en Andalucía, se informa al cliente que los gastos notariales, registrales e impuestos que le sean de aplicación ( ITP ó IVA + AJD ) y otros gastos inherentes a la compraventa no están incluidos en el precio. Los honorarios profesionales están incluidos en el precio. Se considera valida la información facilitada en el presente portal, sin embargo las propiedades pueden sufrir diversos cambios o retirada del mercado. [IW]
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
OestEstat
Molt béPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Cuina Office
- Piscina comunitària
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
565 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
565 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
164.000 €
Impostos i despeses de la compra:
11.743 €
Cost total de l'immoble:
175.743 €
Estalvi aportat:
32.800 €
Import de la hipoteca:
142.943 €
Interessos totals:
60.384 €
Cost total amb hipoteca
236.127 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.