Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 55 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a Poniente - Faro
Vélez-Málaga
Apartamento de 2 dormitorios cerca del Paseo maritimo de Torre del Mar., 55 m2, 2 dormitorios, salón con persiana eléctricas y aire acondicionado frío/calor. terraz ampliz, Orientación noroeste. Zona muy céntrica a pocos metros de la playa, ceca de negocios, de cafeterías, restaurantes, colegios, etc. Ideal para segunda residencio o como inversión. No dejes perder esta oportunidad unica.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Nord-oestCalefacció
ElectricitatEstat
Molt béAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
2a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:175 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:55 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Gres Ceràmica
- Terrassa
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
654 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
654 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
190.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.396 €
Cost total de l'immoble:
203.396 €
Estalvi aportat:
38.000 €
Import de la hipoteca:
165.396 €
Interessos totals:
69.869 €
Cost total amb hipoteca
273.265 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.