- 3 habs.
- 2 banys
- 90 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a Avenida Doctor Marañón, 52, Poniente - Faro
Vélez-Málaga
V0016, En venta piso en Torre del Mar. La vivienda se compone de recibidor, cocina independiente, amplio salón comedor, terraza, 3 dormitorios y 2 baños. Armarios empotrados, aire acondicionado, dependencias exteriores. Orientación sureste, acceso adaptados a minusválidos. Piscina comunitaria, pista de tenis. En cumplimiento del Decreto218/20005, de 11 de Octubre por el que se aprueba el Reglamento de Información al Consumidor en la compraventa y arrendamiento de viviendas de Andalucía, se informa a los clientes que los gastos notariales, registrales e impuestos que le sean de aplicación (IPTó IVA + AJD) y otros gastos inherentes a la compraventa no están incluidos en el precio.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estEstat
BéPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Pista de Tennis
- Porta Blindada
- Piscina comunitària
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.157 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.157 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
338.000 €
Impostos i despeses de la compra:
22.479 €
Cost total de l'immoble:
360.479 €
Estalvi aportat:
67.600 €
Import de la hipoteca:
292.879 €
Interessos totals:
123.722 €
Cost total amb hipoteca
484.201 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.