Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 hab.
- 1 bany
- 181 m²
- 310 m² terreny
Casa adosada en venda a El Berrocal
Valladolid Capital
Descubre este encantador chalet pareado en Fuente Berrocal, una oportunidad única para aquellos que buscan un hogar acogedor y funcional. 🏡 Este inmueble de una sola planta ofrece la posibilidad de expandirlo a dos niveles gracias a sus altos techos, permitiendo personalizar cada rincón según tus deseos. La propiedad cuenta con una cocina equipada integrada al luminoso salón, un cómodo dormitorio y baño completo. Además, dispone de garaje privado 🚗 y terraza ideal para disfrutar del aire libre ☀️. Podrás refrescarte durante los días calurosos en la piscina comunitaria ubicada junto a otra vivienda también disponible en el mercado 🌊. Con calefacción por aerotermia 🍃 e instalación preparada para placas fotovoltaicas ⚡️, esta casa combina confort moderno con eficiencia energética.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
1 a 5 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Piscina
- Electrodomèstics
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.156 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.156 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
330.000 €
Impostos i despeses de la compra:
28.599 €
Cost total de l'immoble:
358.599 €
Estalvi aportat:
66.000 €
Import de la hipoteca:
292.599 €
Interessos totals:
123.604 €
Cost total amb hipoteca
482.203 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.