- 4 habs.
- 2 banys
- 131 m²
Pis en venda a Calle Guardería, Plaza de Toros
Valladolid Capital
Gran piso en venta en Calle Guardería, en buena finca en esquina con Calle Gabilondo, en zona rodeada de comercios, supermercados, paradas de autobús, próximo a Colegios e Institutos... Es una 4ª planta con ascensor exterior y muy luminosa, que tiene una superficie de 131m2 distribuidos en 4 dormitorios, salón independiente, cocina amueblada con acceso a galería, y 2 cuartos de baño. Dispone de calefacción central con contador individual. Incluye plaza de garaje. ¡Por 329.900€! ¡Visítelo con InmoEsgueva!
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
OestCalefacció
Gas naturalEstat
BéAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.156 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.156 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
329.900 €
Impostos i despeses de la compra:
28.591 €
Cost total de l'immoble:
358.491 €
Estalvi aportat:
65.980 €
Import de la hipoteca:
292.511 €
Interessos totals:
123.567 €
Cost total amb hipoteca
482.058 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.