- 3 habs.
- 1 bany
- 65 m²
- 4ª Planta
Pis en venda a Delicias
Valladolid Capital
INVEROLID INMOBILIARIA VENDE: Vivienda Zona Delicias, Junto al Parque de la Paz, consta de 3 dormitorios, Salón, Cocina amueblada con electrodomésticas( Lavadora, Frigorífico, Vitrocerámica) y Baño con plato de ducha.
4ª Planta con Ascensor
Posee puertas de Sapelly y Ventanas de Aluminio,
Vivienda muy luminosa.
Ideal para destinar tanto para vivienda habitual como para destinar a su alquiler, rentabilidad anual n torno al 8%.
Zona con gran demanda de alquiler.
Excelente entrada y Salida a Madrid, Segovia y muy buena comunicación con las rondas interiores- exteriores y poligonos industriales.
Importe comunidad: 44,00€
Precio: 98.000,00€
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Nord-oestPlanta
4a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:257 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:47 kg CO₂ m² / any
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Nevera
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
348 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
348 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
98.000 €
Impostos i despeses de la compra:
9.581 €
Cost total de l'immoble:
107.581 €
Estalvi aportat:
19.600 €
Import de la hipoteca:
87.981 €
Interessos totals:
37.166 €
Cost total amb hipoteca
144.747 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.