Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 hab.
- 2 banys
- 250 m²
Pis en venda a Ciutat de les Ciències i de les Arts - Justicia
Valencia Capital
Entresuelo sito en la Avenida López Piñeiro , dipone de una plaza de garaje en el mismo edificio. La superficie construida es de 244,53m2, la superficie útil es de 191,97m2. Este entresuelo está acondicionado para oficinas, con aire acondicionado y mamparas para separar el espacio en diferentes despachos. Precio a consultar. Si está interesado en montar su propio negocio en una zona espectacular de Valencia capital,GARAJE INCLUIDO. no dude en contactar con nosotros al 964514012 o si lo prefiere al 696460087, estaremos encantados de ayudarle sin ningún compromiso
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.232 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.232 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
625.000 €
Impostos i despeses de la compra:
64.997 €
Cost total de l'immoble:
689.997 €
Estalvi aportat:
125.000 €
Import de la hipoteca:
564.997 €
Interessos totals:
238.675 €
Cost total amb hipoteca
928.672 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.