- 1 hab.
- 1 bany
- 66 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Valdepeñas
Valdepeñas
ISHOGAR VENDE
Coqueto y bonito piso de un dormitorio a escasos metros de la plaza de España de Valdepeñas. Con una magnífica orientación sur que le proporciona la luminosidad que buscas siendo el dormitorio y salón exteriores con amplias ventanas. Tiene baño completo con bañera , cocina independiente amueblada y patio de medianeria.
Con calidades como suelo de tarima, puerta de entrada de seguridad, ascensor en el edificio, ventanas de aluminio con cristal climalit, ACS y calefacción por gas natural. Posibilidad de plaza de garaje en el mismo edificio.
Llámanos y te informamos sin compromiso.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
BéAntiguitat
10 a 20 anysPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Porta Blindada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
296 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
296 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
85.000 €
Impostos i despeses de la compra:
6.841 €
Cost total de l'immoble:
91.841 €
Estalvi aportat:
17.000 €
Import de la hipoteca:
74.841 €
Interessos totals:
31.615 €
Cost total amb hipoteca
123.456 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.