- 4 habs.
- 3 banys
- 171 m²
Casa adosada en venda a Valdepeñas
Valdepeñas
SE VENDE MAGNÍFICO ADOSADO EN LA ZONA DE SAN MARCOS.
LA VIVIENDA SE DISTRIBUYE EN DOS PLANTAS:
PLANTA BAJA: AMPLIO SALÓN, COCINA INDEPENDIENTE, BAÑO Y PATIO - COCHERA.
PLANTA PRIMERA: 4 DORMITORIOS Y 2 BAÑOS COMPLETOS.
ENTRE SUS CALIDADES DESTACAN LA CALEFACCIÓN DE GAS NATURAL, AIRE ACONDICIONADO EN SALÓN Y DOS DORMITORIOS, CARPINTERÍA INTERIOR LACADA EN BLANCO, SUELOS DE PARQUET Y MÁRMOL, Y VENTANAS DE PVC CON DOBLE ACRISTALAMIENTO TIPO CLIMALIT.
UBICADO EN UNA CUIDADA URBANIZACIÓN PRIVADA CON ZONAS AJARDINADAS Y PISCINA COMUNITARIA, ESTE ADOSADO OFRECE UN ENTORNO IDEAL PARA DISFRUTAR EN FAMILIA.
SU EXCELENTE UBICACIÓN PERMITE ACCEDER CÓMODAMENTE A COLEGIOS, SUPERMERCADOS, ZONAS COMERCIALES Y DE OCIO, ENCONTRÁNDOSE ADEMÁS A TAN SOLO 10 MINUTOS A PIE DE LA PLAZA DE ESPAÑA.
UNA VIVIENDA CÓMODA, AMPLIA Y LISTA PARA ENTRAR A VIVIR EN UNA DE LAS ZONAS MÁS DEMANDADAS DE LA CIUDAD.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsCalefacció
Gas naturalAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Piscina comunitària
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
592 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
592 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
172.000 €
Impostos i despeses de la compra:
12.223 €
Cost total de l'immoble:
184.223 €
Estalvi aportat:
34.400 €
Import de la hipoteca:
149.823 €
Interessos totals:
63.291 €
Cost total amb hipoteca
247.514 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.