Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 364 m²
Sol·licita una visita virtual guiada, amb la qual podràs visitar tots els racons mentre un agent immobiliari resol els teus dubtes durant una videotrucada. Fes un cop d'ull a la teva nova llar sense sortir de casa!
Casa o xalet en venda a Udías
Udías
Exclusiva casa pareada en venta en la zona de Udías, a tan solo 9 km de Comillas y cercano a las hermosas playas del Cantábrico. Con 364 m2 distribuidos en 3 alturas, esta propiedad destaca por su amplitud y luminosidad. En la planta baja, encontrarás un garaje cerrado para 3 coches, un amplio hall de entrada, 1 dormitorio y 1 baño. En la primera planta, una gran cocina, baño con ventana y plato de ducha, salón - comedor, 2 dormitorios dobles y una amplia balconada con vistas a zonas verdes. La última planta, de 116 m2 diáfanos, cuenta con 4 amplios casetones y acceso a una terraza. La casa es completamente exterior, muy soleada, con un terreno de 190 m2 en el lateral. Construcción de hormigón, año de construcción 1993. Además, cuenta con 3 dormitorios, 2 baños, terraza, balcón, trastero, plaza de garaje, calefacción de gasoil y de leña. Orientación Sur, Este, Oeste. Vivienda apta para personas con movilidad reducida. ¡No pierdas la oportunidad de vivir en este maravilloso hogar!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudCalefacció
GasoilEstat
BéAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Gres Ceràmica
- Terrassa
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
958 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
958 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
270.000 €
Impostos i despeses de la compra:
26.371 €
Cost total de l'immoble:
296.371 €
Estalvi aportat:
54.000 €
Import de la hipoteca:
242.371 €
Interessos totals:
102.386 €
Cost total amb hipoteca
398.757 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.