Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 127 m²
Dúplex en venda a Calle San Francisco, 7, Úbeda
Úbeda
zona Cava, excelente zona, cómoda, tranquila para vivir y cerca del Centro de la Ciudad y del polideportivo.Se distribuye en planta baja 72m2, con entrada, salón grande con salida al balcón, cocina amueblada, lavadero, 1dormitorio, 1baño con plato ducha. 1° planta tiene 2 dormitorios, 1baño con bañera, estupenda terraza y trastero.suelo mármol,preinstacion A/A
Vivienda al exterior con mucha luminosidad.
Característiques
Tipus d'immoble
DúplexDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
Gairebé nouAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Forn
- Microones
- Nevera
- Balcó
- Porta Blindada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
602 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
602 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
175.000 €
Impostos i despeses de la compra:
12.403 €
Cost total de l'immoble:
187.403 €
Estalvi aportat:
35.000 €
Import de la hipoteca:
152.403 €
Interessos totals:
64.380 €
Cost total amb hipoteca
251.783 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




