- 2 habs.
- 1 bany
- 85 m²
Pis en venda a Calle San Jorge, 10, Úbeda
Úbeda
Se vende piso en zona muy céntrica de úbeda, a 200 metros de la plaza de andalucía, dispone de 2 dormitorios, salón-cocina (amueblada), lavadero, gran baño con jacuzzi; dispone de aparatos de aire acondicionado con bomba de calor en todas las habitaciones, termo de agua caliente y rehabilitado totalmente, sin necesidad de realizar ninguna obra... Es un segundo sin ascensor, pero cómodo... Sólo dos vecinos... Incluído en el precio va una plaza de garaje con trastero situada a tan sólo 150 metros del piso (no se vende por separado). Se puede negociar a parte del precio, dejar amueblado.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Gairebé nouAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Traster
- Balcó
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
449 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
449 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
130.000 €
Impostos i despeses de la compra:
9.703 €
Cost total de l'immoble:
139.703 €
Estalvi aportat:
26.000 €
Import de la hipoteca:
113.703 €
Interessos totals:
48.032 €
Cost total amb hipoteca
187.735 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




