Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 5 habs.
- 3 banys
- 219 m²
- 150 m² terreny
Casa adosada en venda a Calle Ramón Cuadra Moreno Imaginero, Úbeda
Úbeda
Gran casa situada en la zona de las Vaguadas, junto al Parque Norte, cerca del Hospital, centro comercial la loma, colegios, supermercados, etc.
Se encuentra esta bonita casa de 150m2 de parcela y 219m2 construidos, distribuidos en sotano para varios coches y zona lavadero, planta baja con amplio salón con salida al patio de 50m2, , cocina, aseo, 1º planta 4 dormitorios, 2 baños, muy luminosa, todo exterior. Puertas lacadas en blanco.
Una casa con muchas posibilidades y bien situada.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Nord-oestAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Suite - amb bany
- Forn
- Balcó
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
983 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
983 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
287.000 €
Impostos i despeses de la compra:
19.291 €
Cost total de l'immoble:
306.291 €
Estalvi aportat:
57.400 €
Import de la hipoteca:
248.891 €
Interessos totals:
105.140 €
Cost total amb hipoteca
411.431 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.