Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 8 habs.
- 4 banys
- 600 m²
Pis en venda a Calle la Villa, 33, Tubilla del Agua
Tubilla del Agua
Casa enorme con 3 plantas donde la planta baja esta destinada a un negocio (bar) con terraza y vistas a un rio, y tambien tiene 2 apartamentos reformados y con licencia para ser alquilados. Por supuesto tiene la vivienda ppal que consta de un comedor-office en una planta y encima de esta estan las habitaciones. Consta tambien de una huerta de 300 metros. Ideal para una familia con peques ya que hemos tenido ayuda con nuestras hijas desde primaria hasta el fin de la secundaria que ha constado de transporte, comedor y libros totalmente subvencionado con nuestros impuestos. Se trabaja tanto en verano como en invierno. Zona tranquila y rodeado de naturaleza donde los peques pueden crecer de forma mas libre. Ademas la casa tiene una huerta de 300metros.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Molt béAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Electrodomèstics
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
669 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
669 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
190.000 €
Impostos i despeses de la compra:
17.196 €
Cost total de l'immoble:
207.196 €
Estalvi aportat:
38.000 €
Import de la hipoteca:
169.196 €
Interessos totals:
71.474 €
Cost total amb hipoteca
278.670 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




