- 4 habs.
- 2 banys
- 300 m²
Casa adosada en venda a Trujillanos
Trujillanos
se vende vivienda en trujillanos, dos plantas la planta baja tiene 4 habitaciones grandes,dos bañoscompletos bañera y plato de ducha,salón muy grande, cocina grande y amueblada, ventanas climalit, puertas de roble , patios uno delantero y otro trasero, garaje de dos plazas. En la segunda planta es diáfana con una chimenea grande y barra de bar muy bonita todo de ladrillo viejo , piedra y madera ideal para reuniones familiares etc.etc. con salida a la terraza que es tan grande como el garaje el chalet tiene unos 18 años aproximadamente. Interesados llamar al número indicado y preguntar por Vicki.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Traster
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
825 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
825 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
235.000 €
Impostos i despeses de la compra:
20.796 €
Cost total de l'immoble:
255.796 €
Estalvi aportat:
47.000 €
Import de la hipoteca:
208.796 €
Interessos totals:
88.203 €
Cost total amb hipoteca
343.999 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.