- 4 habs.
- 2 banys
- 143 m²
- Baixos
Dúplex en venda a Totana
Totana
En Inmobiliaria Ganu tenemos el placer de presentar éste espectacular dúplex adosado en la zona de La Charca de Totana.
Se trata de una vivienda totalmente reformada, tanto de fontanería, electricidad, suelo... Todo nuevo a estrenar.
Dispone de una parcela de 275 donde encontrarás una habitación independiente, zona de barbacoa, un jardín precioso con diferentes zonas para sentarse, terraza acristalada y zona de lavadero.
El interior de la vivienda, se distribuye en salón muy amplio, cocina independiente totalmente equipada, cuatro dormitorios y dos baños.
Todo esto totalmente reformado y totalmente a estrenar. La vivienda se entrega tal cual se ve en las fotografías
Si quiere visitarla solo tiene que llamarnos y se la enseñaremos
www.inmobiliariaganu.com
Nuria Navarro
Característiques
Tipus d'immoble
DúplexDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
ReformatAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Electrodomèstics
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.205 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.205 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
345.000 €
Impostos i despeses de la compra:
28.937 €
Cost total de l'immoble:
373.937 €
Estalvi aportat:
69.000 €
Import de la hipoteca:
304.937 €
Interessos totals:
128.816 €
Cost total amb hipoteca
502.752 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.