- 2 habs.
- 1 bany
- 65 m²
- Baixos
Apartament en venda a Calle la Loma, 52, Antonio Machado
Torrevieja
Ubicado a menos de 600 metros de la playa, este bonito apartamento combina comodidad, estilo y una excelente ubicación. Se encuentra en muy buen estado y dispone de muebles de alta calidad, listos para disfrutar desde el primer día.
La vivienda cuenta con una terraza exterior perfecta para relajarse y un amplio patio interior que aporta luz y ventilación natural. Su situación en pleno centro permite acceder fácilmente a todos los servicios, comercios y zonas de ocio, sin renunciar a la tranquilidad.
Un hogar ideal tanto para vivir todo el año como para disfrutar de unas vacaciones junto al mar. 🏖️
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstAigua calenta
ElectricitatEstat
Molt béAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
- Electrodomèstics
- Nevera
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
534 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
534 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
148.000 €
Impostos i despeses de la compra:
16.703 €
Cost total de l'immoble:
164.703 €
Estalvi aportat:
29.600 €
Import de la hipoteca:
135.103 €
Interessos totals:
57.072 €
Cost total amb hipoteca
221.775 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.