- 1 hab.
- 1 bany
- 45 m²
Apartament en venda a Centro - Muelle Pesquero
Torrevieja
Coqueto apartamento en el centro de Torrevieja con garaje y trastero. ¡Listo para entrar a vivir! Fantástico apartamento de 44 m2 amueblado en pleno centro de Torrevieja, en 2ª planta con ascensor. Ubicación inmejorable, cerca de todos los servicios y de la playa.. . Características:. 1 Dormitorio y 1 baño completo.. . Salón-comedor muy luminoso con salida a la terraza.. . Cocina americana integrada y funcional.. . Aire acondicionado.. . Incluye plaza de garaje y trastero en el mismo edificio.
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Traster
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- Balcó
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
431 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
431 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
119.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.803 €
Cost total de l'immoble:
132.803 €
Estalvi aportat:
23.800 €
Import de la hipoteca:
109.003 €
Interessos totals:
46.047 €
Cost total amb hipoteca
178.850 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.