- 2 habs.
- 1 bany
- 68 m²
- Baixos
Planta baixa en venda a Avenida Roentgen, Zona los Frutales
Torrevieja
Coqueta vivienda en Torrevieja, un bajo en urbanización privada con espectacular piscina y zonas ajardinadas comunitarias.
Encontramos una terracita privada con acceso al salón comedor con chimenea, cocina integrada equipada, 2 habitaciones con armarios y 1 baño con bañera.
Dispone de A/A frio calor en salón, buena ventilación cruzada y luz natural durante casi todo el día.
Listo para entrar a vivir, esta en muy buen estado.
Vecindario residencial, con comercios y servicios habituales, paradas de transporte publico cerca y una urbanización tan bonita y confortable para disfrutar de sus instalaciones.
Comunidad 57€ mes.
IBI 255€ anual.
Característiques
Tipus d'immoble
Planta baixaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
BéAntiguitat
20 a 30 anysPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Terrassa
- Z. Comunitària
- Cuina Office
- Electrodomèstics
- Piscina comunitària
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
769 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
769 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
214.000 €
Impostos i despeses de la compra:
23.396 €
Cost total de l'immoble:
237.396 €
Estalvi aportat:
42.800 €
Import de la hipoteca:
194.596 €
Interessos totals:
82.204 €
Cost total amb hipoteca
319.600 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.