- 2 habs.
- 1 bany
- 65 m²
- 1a Planta
Pis en venda a Paseo Juan Bautista Monegro, Soto del Henares
Torrejón de Ardoz
No Cobramos Costes adicionales al comprador, ayudando a gestionar su hipoteca sin coste adicional.
-Líderes en Ventas en Torrejón de Ardoz, Asesoramiento Altamente Cualificado-
Soto del Henares, situado en urbanización privada. Piso seminuevo de 65 m2 aproximados, 2 habitaciones, baño, salón y cocina americana. Ascensor, suelo de Tarima, puertas de Lacado blanco, ventanas de Climalit, calefacción central con consumo individualiza. Dos plazas de garaje y trastero incluidos en el precio.
314.800 €
Es importante informaros que gracias a las recomendaciones de clientes únicos, junto con importantes inversiones en publicidad y tecnología, actualmente tenemos una elevada lista de espera de clientes interesados en comprar para la mayoría de las viviendas.
Para atenderos lo antes posible, podéis escribirnos al whatsApp: 695 136 883
Innovación Inmobiliaria. Www.CASSAS.es.
-VENDE RÁPIDO AL MEJOR PRECIO-
Evitando comisiones abusivas y costes adicionales al comprador.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estEstat
Molt béGaratge
PrivatPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Calefacció
- Traster
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.078 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.078 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
314.800 €
Impostos i despeses de la compra:
21.087 €
Cost total de l'immoble:
335.887 €
Estalvi aportat:
62.960 €
Import de la hipoteca:
272.927 €
Interessos totals:
115.294 €
Cost total amb hipoteca
451.181 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.