- 3 habs.
- 2 banys
- 84 m²
Casa o xalet en venda a Torre-Pacheco ciudad
Torre-Pacheco
CASA ADOSADA de tres habitaciones en PLANTA BAJA en TORREPACHECO VIVIENDA : (Ref : GG108-N-D) 84 m CONSTRUIDOS180 m PARCELATRES DORMITORIOS en PLANTA BAJADOS BAÑOS en PLANTA BAJA78 m SOLARIUMPISCINA PRIVADAAPARCAMIENTO EN LA PARCELA FINANCIACIÓN: En MUNFORT ofrecemos una asistencia integral en el proceso de búsqueda de la mejor opción de hipoteca o financiación para la adquisición de la vivienda de tus sueño FORMA DE PAGO :RESERVA por solo 10.000€ ZONA: Distancia a la playa: 9,7 km Centro de salud más cercano: 1,8 km Hospital más cercano: 15 km Aeropuerto Internacional de la Región de Murcia: 26 km Aeropuerto de Alicante: 94 km Este anuncio y su contenido visual no son vinculantes, deben considerarse a título informativo y pueden estar sujetos a errores y/o cambios. Por favor, consulte MUNFORT para más detalles.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Gairebé nouMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Piscina
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
979 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
979 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
279.900 €
Impostos i despeses de la compra:
23.763 €
Cost total de l'immoble:
303.663 €
Estalvi aportat:
55.980 €
Import de la hipoteca:
247.683 €
Interessos totals:
104.630 €
Cost total amb hipoteca
408.293 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.