- 4 habs.
- 1 bany
- 171 m²
Casa o xalet en venda a Calle la Fuente, 3, Toreno
Toreno
Casa a la venta de piedra en el centro de Toreno, el Bierzo ideal para los que quieran proyecto + encanto rural con vistas, como primera vivienda, segunda residencia o para inversión!
Tiene el tejado en buen estado y el resto para darle tu toque personal!. Oportunidad perfecta si buscas restaurar a tu gusto!
Distribuición:
-Planta 1: bodega
-cocina mas salón
-Planta 2:
Cuatro habitaciones todas exteriores , baño completo y un comedor con mucha luz natural durante todo el día.
Extras que suman:
- Vistas impresionantes desde la casa
-Garaje incluido a 1 minuto andando
-Pequeño huerto detrás de la casa
-Ubicación: centro de Toreno. Todo a pie.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestEstat
A reformarAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
176 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
176 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
49.900 €
Impostos i despeses de la compra:
4.635 €
Cost total de l'immoble:
54.535 €
Estalvi aportat:
9.980 €
Import de la hipoteca:
44.555 €
Interessos totals:
18.822 €
Cost total amb hipoteca
73.357 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.