- 4 habs.
- 1 bany
- 218 m²
Casa o xalet en venda a Torelló
Torelló
Fantástica casa adosada en Torelló. Zona barrio de Montserrat. Casa totalmente reformada, lista para entrar a vivir. Casa con 3 plantas. En la primera planta, amplio garaje con capacidad para 2 coches y un gran trastero. En la misma planta, hay una sala diáfana muy grande e iluminada de 50 m2. En la segunda planta, una habitación, la cocina, una despensa, el comedor y una sala galería grande para la lavadora, etc. Desde la cocina salimos a la gran terraza de 50 m2. En la tercera planta, 3 habitaciones, 2 dobles, una individual y un baño. Tiene un gran altillo. Soleada todo el día. Calefacción de gasoil. Iluminación LED en toda la casa. Casa de 218 m2 útiles.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Terrassa
- Traster
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
965 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
965 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
269.000 €
Impostos i despeses de la compra:
28.971 €
Cost total de l'immoble:
297.971 €
Estalvi aportat:
53.800 €
Import de la hipoteca:
244.171 €
Interessos totals:
103.146 €
Cost total amb hipoteca
401.117 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




