Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 hab.
- 1 bany
- 52 m²
- Baixos
Apartament en venda a Calle Corro Bazán, 3, Tordesillas
Tordesillas
Disponible en ALQUILER CON OPCIÓN A COMPRA o COMPRA DIRECTA.
Piso a estrenar, muy luminoso, en el centro de Tordesillas; a dos minutos de la Plaza Mayor. Se encuentra en la C/. Corro Bazán, nº3, Bajo C. Se trata de una construcción nueva con materiales de alta calidad. La vivienda tiene 61 m2 construidos (53 m2 útiles) distribuidos en cocina, salón comedor de casi 20 m2, 1 baño completo y 1 dormitorio con armario empotrado. Le aseguro que vale la pena ir a verlo, porque in situ podrá ver la calidad y excelente distribución del piso.
La comunidad cuenta con ascensor. Existe la posibilidad de adquirir, en el mismo edificio y también en alquiler con opción a compra o compra, trasteros y plazas de aparcamiento.
Disponibles otras tipologías y distribuciones.
Mas inmuebles en www.armoniza.eu
Búscanos en Google
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
Gairebé nouAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:107 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:22 kg CO₂ m² / any
- Gres Ceràmica
- Parquet
- Traster
- Z. Comunitària
- Pati
- Suite - amb bany
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
373 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
373 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
105.000 €
Impostos i despeses de la compra:
10.303 €
Cost total de l'immoble:
115.303 €
Estalvi aportat:
21.000 €
Import de la hipoteca:
94.303 €
Interessos totals:
39.837 €
Cost total amb hipoteca
155.140 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.