- 3 habs.
- 3 banys
- 135 m²
Casa adosada en venda a Segle XX
Terrassa
Descobreix aquest fantàstic habitatge situat en una de les zones més valorades de Terrassa, al barri de Segle XX, on la comoditat i la vida urbana es combinen a la perfecció.
La propietat ha estat completament reformada, oferint un ambient modern, funcional i acollidor, ideal tant per a famílies com per a aquells que busquen una llar llesta per entrar a viure sense necessitat de realitzar millores.
La casa disposa de tres àmplies habitacions (anteriorment quatre), dissenyades per garantir confort i versatilitat, a més d’un lavabo cortesía addicional i dos banys complets, un d’ells en suite, aportant un plus de privacitat i comoditat en el dia a dia.
El cor de l’habitatge és la seva cuina oberta, un espai actual i lluminós que connecta perfectament amb la resta de la casa i que compta amb sortida directa a un agradable pati, ideal per gaudir de moments a l’aire lliure, àpats en família o simplement relaxar-se.
La seva excel·lent ubicació al centre de Terrassa permet gaudir de tots els serveis, comerços i zones d’oci a pocs minuts, en un entorn consolidat i amb vida.
A més, l’habitatge es troba a prop d’excel·lents connexions de transport públic i accessos, facilitant la mobilitat i la connexió amb altres zones de la ciutat i rodalies.
¿Parlem?
Contacteu amb nosaltres per més informació i el nostre assessor es posarà en contacte amb vosaltres.
Benvinguts a la vostra nova llar!!
Si ha de vendre un immoble, el valorem i l’ajudem a obtindre el millor preu de mercat.
Oferim un primer assessorament gratuït amb el departament financer a la nostra oficina, per a la seva nova compra, que posarà a la seva disposició un finançament a la seva mida i amb les millors condicions que trobarà al mercat… Informi’s!!!
Pot visitar la nostra web: www.newclassicgestio.com
Descubre esta fantástica vivienda situada en una de las zonas más valoradas de Terrassa, en el barrio de Segle XX, donde la comodidad y la vida urbana se combinan a la perfección.
La propiedad ha sido completamente reformada, ofreciendo un ambiente moderno, funcional y acogedor, ideal tanto para familias como para quienes buscan un hogar listo para entrar a vivir sin necesidad de realizar mejoras.
La casa disfruta de tres amplias habitaciones (anteriormente cuatro), diseñadas para garantizar confort y versatilidad, además de un aseo adicional cortesía y dos baños completos, uno de ellos en suite, aportando un plus de privacidad y comodidad en el día a día.
El corazón de la vivienda es su cocina abierta, un espacio actual y luminoso que conecta perfectamente con el resto de la casa y que cuenta con salida directa a un agradable patio, ideal para disfrutar de momentos al aire libre, comidas en familia o simplemente relajarse.
Su excelente ubicación en el centro de Terrassa permite disfrutar de todos los servicios, comercios y zonas de ocio a pocos minutos, en un entorno consolidado y con vida.
Además, la vivienda se encuentra cerca de excelentes conexiones de transporte público y accesos, facilitando la movilidad y la conexión con otras zonas de la ciudad y alrededores.
¿Hablamos?
Contacta con nosotros para más información y nuestro asesor contactará con vosotros.
Puede visitar nuestra web: www.newclassicgestio.com [IW]
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstCalefacció
ElectricitatAntiguitat
70 a 100 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Cuina Office
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.253 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.253 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
350.000 €
Impostos i despeses de la compra:
37.199 €
Cost total de l'immoble:
387.199 €
Estalvi aportat:
70.000 €
Import de la hipoteca:
317.199 €
Interessos totals:
133.996 €
Cost total amb hipoteca
521.195 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.