- 3 habs.
- 1 bany
- 125 m²
Casa adosada en venda a Costa Teguise
Teguise
Esta vivienda consta de 2 dormitorios con armarios empotrados, un baño con ducha-bañera, aseo, despacho, salón-comedor, cocina, terrazas, uno de ellos está techado y remodelado, además hay un estacionamiento privado frente a la casa.
Ubicada en una zona privilegiada con parque infantil en la misma calle y bar/cafetería a pocos pasos. El centro de Costa Teguise, sus instalaciones recreativas, playas y restaurantes se encuentran a tan solo 10 minutos a pie. Una localización inmejorable para disfrutar del estilo de vida costero.
Construida en 1998 y bien mantenida, esta casa adosada es una oportunidad perfecta para quienes buscan una vivienda funcional, cómoda y bien ubicada en Lanzarote.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Terrassa
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.351 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.351 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
395.000 €
Impostos i despeses de la compra:
25.899 €
Cost total de l'immoble:
420.899 €
Estalvi aportat:
79.000 €
Import de la hipoteca:
341.899 €
Interessos totals:
144.430 €
Cost total amb hipoteca
565.329 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.