- 3 habs.
- 2 banys
- 235 m²
- 1000 m² terreny
Casa o xalet en venda a Calle el Pavo Real, Nazaret
Teguise
Ubicada en una posición privilegiada en Oasis Nazaret, esta casa individual ofrece inmejorables vistas sobre la isla y el mar.
Situada en un amplio terreno, la propiedad garantiza privacidad y tranquilidad, convirtiéndola en el lugar perfecto para disfrutar del estilo de vida único de Lanzarote.
La vivienda cuenta con tres habitaciones, dos baños, un acogedor salón, comedor independiente y una cocina de grandes dimensiones. La casa se encuentra en buenas condiciones y ha sido cuidadosamente mantenida, lo que permite habitarla desde el primer momento.
Una oportunidad excepcional para quienes buscan una propiedad con carácter, vistas incomparables y el potencial de convertirse en una verdadera joya arquitectónica.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Molt béAntiguitat
70 a 100 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Jardí Privat
- Terrassa
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.031 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.031 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
595.000 €
Impostos i despeses de la compra:
38.047 €
Cost total de l'immoble:
633.047 €
Estalvi aportat:
119.000 €
Import de la hipoteca:
514.047 €
Interessos totals:
217.152 €
Cost total amb hipoteca
850.199 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.