- 3 habs.
- 1 bany
- 73 m²
- 1a Planta
Pis en venda a Avinguda Sant Salvador, Sant Salvador
Tarragona Capital
Desde GRUPO PALACE os presentamos este espectacular inmueble situado en una de las mejores zonas de San Salvador, Tarragona.
Se trata de un primero sin ascensor de tres habitaciones, todas con vistas al exterior, un baño completo, un amplio comedor y una cocina americana que comunica con una gran galería muy luminosa.
Es una zona tranquila y de fácil aparcamiento.
Dispone de supermercados, parques infantiles y todos los servicios necesarios a un paso de la vivienda.
Si quieres realizar una visita o tienes alguna duda, no dudes en contactar con GRUPO PALACE.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
ReformatAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
1a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
359 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
359 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
99.000 €
Impostos i despeses de la compra:
11.641 €
Cost total de l'immoble:
110.641 €
Estalvi aportat:
19.800 €
Import de la hipoteca:
90.841 €
Interessos totals:
38.374 €
Cost total amb hipoteca
149.015 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.