- 3 habs.
- 2 banys
- 101 m²
Pis en venda a Paseo Magallon Fiel, 11, Tarazona
Tarazona
Vivienda A ESTRENAR , planta primera, se compone de 3 habitaciones, cuarto de estar, comedor , cocina , una pequeña terraza y 2 baños.
Con preinstalación de aire acondicionado , calefacción individual , armarios empotrados(vestidos), en madera. La carpintería interior es de madera de alta calidad y la carpintería exterior es metálica de PVC (climalit).
Además cuenta con:
-Ascensor
-Zona verde
-Patio comunitario en la planta baja
-Plaza de garaje y trastero
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:303.7 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:66 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Z. Comunitària
- Pati
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
493 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
493 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
139.500 €
Impostos i despeses de la compra:
13.063 €
Cost total de l'immoble:
152.563 €
Estalvi aportat:
27.900 €
Import de la hipoteca:
124.663 €
Interessos totals:
52.662 €
Cost total amb hipoteca
205.225 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




