- 4 habs.
- 2 banys
- 1013 m²
- 692 m² terreny
Casa o xalet en venda a Calle Doctor Fléming, Tamarite de Litera
Tamarite de Litera
SE VENDE INMUEBLE EN TAMARITE DE LITERA, IDEAL PARA AQUELLOS QUE BUSCAN AMPLITUD Y COMODIDAD. CON UNA SUPERFICIE CONSTRUIDA DE 1.000 M2 DE LOS CUALES 130 M2 EN LA PRIMERA PLANTA ESTÁN DESTINADOS A VIVIENDA, EL RESTO A ALMACENES.
LA VIVIENDA AMUEBLADA DISPONE DE 3 HABITACIONES DOBLES Y UNA INDIVIDUAL, BAÑO, COCINA Y TERRAZA, AMPLIO SALÓN-COMEDOR CON CHIMENEA. TODO EXTERIOR CON MUCHA LUZ, SUELOS DE GRES, CALEFACCIÓN INSTALADA- ESTA UBICADA EN ZONA RESIDENCIAL DE AMPLIOS ESPACIOS Y FÁCIL APARCAMIENTO.
ADEMÁS CUENTA CON UNA AMPLIA ZONA DE ALMACENAJE, A PIE DE CALLE Y CON GRANDES ALTURAS.
EL CONJUNTO SE ENCUENTRE EN BUEN ESTADO DE CONSERVACIÓN Y CUENTA CON CERRAMIENTO TOTAL ANTI-PALOMAS.
¡¡ NO PIERDAS LA OPORTUNIDAD DE HACER DE ESTA CASA TU HOGAR. DISPONE DE INFINITAS POSIBILIDADES!!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Gres Ceràmica
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.052 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.052 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
300.000 €
Impostos i despeses de la compra:
26.199 €
Cost total de l'immoble:
326.199 €
Estalvi aportat:
60.000 €
Import de la hipoteca:
266.199 €
Interessos totals:
112.452 €
Cost total amb hipoteca
438.651 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.