- 3 habs.
- 2 banys
- 133 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a San Esteban, Puerta de Cuartos - Avda. de Portugal
Talavera de la Reina
Veraz Inmobiliaria vende piso TOTALMENTE EXTERIOR y en PERFECTO ESTADO PARA VIVIR, en zona de la Universidad de Talavera de la Reina.
La vivienda se distribuye de forma independiente, cuenta con 3 dormitorios amplios, baño completo con plato de ducha, aseo, cocina amueblada con tendedero y amplio salón con dos ambientes.
Tiene calidades como; calefacción de gas natural con los radiadores repartidos por todo la vivienda, aire acondicionado en dos estancias, ventanas de climalit y suelos de plaqueta rustica.
La finca no tiene barreras arquitectónicas en el portal y cuenta con ascensor.
Cuenta con todos los servicios a escasos metros de la vivienda como: Universidad, farmacias, supermercados, colegios, juzgado, etc.
Para mas información visite nuestra web o nuestras oficinas en Talavera de la Reina en Calle Carnicerías, 7 y Calle Lepanto 3.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Calefacció
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
711 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
711 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
199.900 €
Impostos i despeses de la compra:
19.987 €
Cost total de l'immoble:
219.887 €
Estalvi aportat:
39.980 €
Import de la hipoteca:
179.907 €
Interessos totals:
75.999 €
Cost total amb hipoteca
295.886 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.