- 5 habs.
- 2 banys
- 214 m²
- 98 m² terreny
Casa o xalet en venda a Sueca ciudad
Sueca
Casa en Sueca distribuida en :planta baja con recibidor mas la escalera con acceso a la primera planta y un garaje que dispone de vado con capacidad para dos coches, dos habitaciones , un baño completo , cocina con salón. En primera planta salón comedor con aire acondicionado, tres habitaciones ,un baño completo, cocina equipada, salón comedor, en segunda planta dos habitaciones , un lavadero con acceso a la terraza de la casa, esta hecha de hormigón y con buenos materiales, de inmediata disponibilidad, cerca de colegio, y de múltiples servicios.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
BéGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Parquet
- Traster
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
648 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
648 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
180.000 €
Impostos i despeses de la compra:
19.996 €
Cost total de l'immoble:
199.996 €
Estalvi aportat:
36.000 €
Import de la hipoteca:
163.996 €
Interessos totals:
69.278 €
Cost total amb hipoteca
269.274 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.