- 6 habs.
- 1 bany
- 180 m²
Casa o xalet en venda a Sotés
Sotés
Ocasión en Sotés. Gran casa familiar de 180 me. Inicialmente, eran dos viviendas y hoy unidas en una sola. Con 2 posibles entradas independientes. En la planta baja, espectacular cocina americana integrada a bonito salón con chimenea y vigas vistas. En la planta primera planta dos habitaciones, un a de ellas alcoba y zona de trastero con posibilidad de hacer otras dos habitaciones ya que tiene ventanas. La casa aneja. Tiene una zona de trastero en la entrada antigua de la casa. En la primera planta, dos habitaciones y en la segunda planta otras dos habitaciones. Suelos de gres. Ventanas de madera. Vigas de madera. El tejado de la primera casa está reformado y con onduline, la parte de la segunda casa es de origen. Ideal si tienes una gran familia o si pretendes llevarlo como negocio de turismo rural. Ven a ver todas sus posibilidades
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
70 a 100 anysMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Gres Ceràmica
- Electrodomèstics
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
211 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
211 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
60.000 €
Impostos i despeses de la compra:
5.341 €
Cost total de l'immoble:
65.341 €
Estalvi aportat:
12.000 €
Import de la hipoteca:
53.341 €
Interessos totals:
22.533 €
Cost total amb hipoteca
87.874 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.