- 3 habs.
- 1 bany
- 125 m²
- 125 m² terreny
Casa o xalet en venda a Sonseca
Sonseca
Inmobiliaria FM Vende Casa Adosada, situada en el centro del municipio de Sonseca (Toledo), con 125 m² de vivienda y distribuida en varias plantas.
La vivienda se distribuye en:
Planta baja:
Gran Hall de entrada
Sala de calderas
Acceso a patio compartido con otras viviendas
Primera planta:
3 dormitorios
Amplio salón
Cocina con despensa
Terraza
1 baño
Calefacción de gasóleo.
Excelente ubicación:
A 20 min. de Toledo Capital
A 60 min. de Madrid
Precio: 92.900 €
Vivienda amplia y bien distribuida, ideal para familias.
Consúltanos sin compromiso
El precio de venta no incluye impuestos ni gastos de Notaría, registro, gastos financieros u otros gastos derivados de la compraventa, conforme al Decreto 515/1989, de 21 de abril.
Consulta nuestras condiciones de financiación personalizadas, diseñadas para adaptarse a tus necesidades y ayudarse a comprar tu vivienda de forma sencilla y segura
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstAigua calenta
GasoilCalefacció
GasoilEstat
BéAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Z. Comunitària
- Pati
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
334 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
334 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
92.900 €
Impostos i despeses de la compra:
10.102 €
Cost total de l'immoble:
103.002 €
Estalvi aportat:
18.580 €
Import de la hipoteca:
84.422 €
Interessos totals:
35.663 €
Cost total amb hipoteca
138.665 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.