- 3 habs.
- 2 banys
- 128 m²
- 2a Planta
Pis en venda a Socuéllamos
Socuéllamos
¿Buscas un piso para reformar en Socuéllamos? Sigue leyendo, esta opción podría interesarte.
Cuenta con 128 m2 distribuidos en un salón comedor con balcón, una cocina independiente con salida a una pequeña terraza interior, tres dormitorios y dos baños (uno con plato de ducha y otro con bañera).
La propiedad necesita una reforma.
No dude en solicitar información y venga a verla sin ningún tipo de compromiso. Si quiere conocer más inmuebles como este no deje de visitar nuestros perfiles en redes sociales: Gfima Inmobiliaria o nuestra página web: www.gfima.es.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
174 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
174 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
52.900 €
Impostos i despeses de la compra:
4.815 €
Cost total de l'immoble:
57.715 €
Estalvi aportat:
10.580 €
Import de la hipoteca:
47.135 €
Interessos totals:
15.584 €
Cost total amb hipoteca
73.299 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.