- 3 habs.
- 3 banys
- 160 m²
- 40 m² terreny
Casa o xalet en venda a Lugar Sobrado, 50a, Sobrado (León)
Sobrado (León)
preciosa casa en un pueblo de montaña leonés, 3 habitaciones, 3 cuartos de baño, cocina-salon equipadas, dispuesta en 3 plantas.
Jacuzzi de 2 plazas, vestidor, chimenea francesa, calefacción mixta pellets y leña, cocina con todos los electrodomésticos, 2 balcones y patio de 40 m.
Ubicación excelente en pueblo muy tranquilo, en el que no se paga el agua corriente. Con playa fluvial, 2 bares- restaurante, consulta médica y casa rural.
posibilidad
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Gairebé nouAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- TV
- Balcó
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
306 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
306 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
88.000 €
Impostos i despeses de la compra:
7.021 €
Cost total de l'immoble:
95.021 €
Estalvi aportat:
17.600 €
Import de la hipoteca:
77.421 €
Interessos totals:
32.705 €
Cost total amb hipoteca
127.726 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




