- 8 habs.
- 5 banys
- 550 m²
- 2500 m² terreny
Casa o xalet en venda a Poblado Gamil, 102p, Silleda
Silleda
Se vende chalet totalmente amueblado.esta para entrar a vivir. Tiene calefacción de gasóleo.ascensor. Terraza. Jardin Plantación de kiwis .finca. Dos pozos de agua y traida de agua municipal. Tiene sotano. Bajo. Primera planta y segunda planta. Dedicadas a vivienda. Con todo lo necesario para vivir.se puede ver sin compromiso y muy recomendable verla. Esta a 20 minutos de Santiago de Compostela.en pleno camino de Santiago. Via da plata. Muy bien ubicaba. Buen precio
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Nord-estEstat
Gairebé nouAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:1 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:1 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.400 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.400 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
400.000 €
Impostos i despeses de la compra:
34.199 €
Cost total de l'immoble:
434.199 €
Estalvi aportat:
80.000 €
Import de la hipoteca:
354.199 €
Interessos totals:
149.626 €
Cost total amb hipoteca
583.825 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




