- 3 habs.
- 1 bany
- 76 m²
Pis en venda a C. Peñalara, El Plantinar – Avda. La Paz - El Juncal
Sevilla Capital
Piso en la C/ Peñalara.
Se encuentra en pleno Plantinar, planta baja cuenta con 3 habitaciones, baño, cocina, salón comedor y patio.
La ubicación es idílica tanto para inversores como para primera vivienda, ya que está junto a Universidades, estación de San Bernardo, la que cuenta con metro, tranvía, autobús y tren. A escasos minutos a pie del Prado de San Sebastián y muy cercano a la zona de Nervión.
El precio no incluye honorarios de agencia inmobiliaria, impuestos (I.T.P), ni otros gastos de compraventa (gastos de Notaría, registro de la propiedad, gestoría, ni de posible financiación).
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:177.44 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:32.5 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
764 €
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
764 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
220.000 €
Impostos i despeses de la compra:
17.396 €
Cost total de l'immoble:
237.396 €
Estalvi aportat:
44.000 €
Import de la hipoteca:
193.396 €
Interessos totals:
81.697 €
Cost total amb hipoteca
319.093 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.