- 3 habs.
- 3 banys
- 300 m²
- 1345 m² terreny
Casa o xalet en venda a Seva
Seva
En la prestigiosa Urbanización de Pinòs de Seva, encontramos esta exclusiva casa a cuatro vientos con parcela de 1345 m2
En la planta principal destaca el amplio salón - comedor, cocina equipada, tres dormitorios y dos baños, que queda comunicada con el jardín exterior, desde donde disfrutaremos de unas vistas panorámicas únicas a la montaña. Una propiedad con gran privacidad y a dos minutos de la C17 y de la población de Aiguafreda.
En la planta inferior, encontramos el garaje, estancia polivalente, baño, trastero.
El exterior de esta propiedad consiste en un amplio espacio al aire libre que alberga una impresionante piscina, ideal para refrescarse y disfrutar del sol y zona de barbacoa
Contáctanos para agendar una visita y descubrir el estilo de vida que siempre has soñado.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudCalefacció
GasoilEstat
Molt béAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:509.3 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:187.3 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Jardí Privat
- Traster
- Piscina
- Forn
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.068 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.068 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
579.000 €
Impostos i despeses de la compra:
60.247 €
Cost total de l'immoble:
639.247 €
Estalvi aportat:
115.800 €
Import de la hipoteca:
523.447 €
Interessos totals:
221.122 €
Cost total amb hipoteca
860.369 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.