- 4 habs.
- 4 banys
- 545 m²
- 1526 m² terreny
Casa o xalet en venda a Calle San Vicente, Maoño - Azoños
Santa Cruz de Bezana
Veri Corral Inmobiliaria pone a la venta esta magnífica casa individual situada en Maoño, Santa Cruz de Bezana, ideal para quienes buscan amplitud y comodidad. Esta espectacular propiedad cuenta con unos 545m² sobre una parcela de 1526m².
Cuenta con una luminoso salón-comedor con chimenea; amplia cocina independiente con despensa; cuatro dormitorios con armarios empotrados y cuatro cuartos de baño. Esta propiedad ofrece espacio suficiente para toda la familia y más, también dispone de un amplio garaje cerrado.
Construida en el año 2001 con materiales de excelente calidad, se encuentra sobre una parcela de 1.526 m² que incluye una preciosa piscina privada.
Toda la vivienda es muy luminosa gracias a sus grandes ventanales.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
7.048 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
7.048 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
2.000.000 €
Impostos i despeses de la compra:
183.785 €
Cost total de l'immoble:
2.183.785 €
Estalvi aportat:
400.000 €
Import de la hipoteca:
1.783.785 €
Interessos totals:
753.534 €
Cost total amb hipoteca
2.937.319 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.