- 4 habs.
- 3 banys
Casa o xalet en venda a Centro
Sant Joan d'Alacant
Bungalow de 3 plantas en zona del polideportivo de Mutxamel de 230 metros cuadrados haciendo esquina con un jardin de 210 metros cuadrados.
En semisotano tenemos garaje para 2 coches, trastero y 3 dependencias o habitaciones, en la planta baja salon comedor de unos 40 metros cuadrados, terraza, cocina lavadero, 1 dormitorio y 1 aseo, en el primer piso 3 dormitorios , 2 baños uno de ellos en suite y terraza, y en el segundo piso terraza solarium y trastero.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Z. Comunitària
- Suite - amb bany
- Serv. porteria
- Piscina comunitària
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.502 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.502 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
420.000 €
Impostos i despeses de la compra:
44.199 €
Cost total de l'immoble:
464.199 €
Estalvi aportat:
84.000 €
Import de la hipoteca:
380.199 €
Interessos totals:
160.609 €
Cost total amb hipoteca
624.808 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.