- 3 habs.
- 2 banys
- 96 m²
- 1a Planta
Pis en venda a La Mina
Sant Adrià de Besòs
Piso en Sant Adria de Besos, Barcelona, ideal para familias. El inmueble consta de 96 m2 construidos distribuidos en cuatro habitaciones, salón-comedor, cocina y dos aseos. Está situado en el centro de Sant Adria de Besos cerca de Museum of Natural Sciences of Barcelona, en sus alrededores encontramos el centro sanitario CAP Besòs Centre d'Atenció Primària, la Escola Túrbula, supermercados, bancos, bibliotecas, farmacias, oficinas de correos, centros deportivos, varias paradas de autobús y la estación de metro Besòs Mar. Cuenta con fácil acceso a C-31. Este inmueble es una Vivienda de Protección Oficial. El comprador o inquilino ha de destinar la vivienda de VPO a residencia habitual y permanente, cumpliendo los requisitos que se establezcan para este tipo de viviendas.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
487 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
487 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
134.900 €
Impostos i despeses de la compra:
15.393 €
Cost total de l'immoble:
150.293 €
Estalvi aportat:
26.980 €
Import de la hipoteca:
123.313 €
Interessos totals:
52.092 €
Cost total amb hipoteca
202.385 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.