- 5 habs.
- 2 banys
- 220 m²
Pis en venda a Carrer Fortaleza, 19, San Vicente de la Sonsierra
San Vicente de la Sonsierra
Vivienda UNIFAMILIAR compuesta de planta baja ( 180m2 ) y planta 1ª ( 220 m2). Ubicada en entorno de Sierra Cantabria al lado del Castillo-Fortaleza de estilo medieval s. XII. Su ubicación en altura permite divisar vistas a los 4 puntos cardinales con amplias terrazas y vista ppal. a Sierra Cantabria. Se encuentra enclavada en un municipio vitivinícola por excelencia dedicado a la elaboración de vinos de calidad de ´Denominación Origen Rioja´. En muy buen estado ; enclave saludable. Muy ventilada y tranquila. Vistas a montaña.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Nord-estAigua calenta
GasoilCalefacció
GasoilEstat
Molt béAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:298.2 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:78.2 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Parquet
- Terrassa
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- TV
- Videointerfòn
- Porta Blindada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
620 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
620 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
180.000 €
Impostos i despeses de la compra:
12.796 €
Cost total de l'immoble:
192.796 €
Estalvi aportat:
36.000 €
Import de la hipoteca:
156.796 €
Interessos totals:
66.236 €
Cost total amb hipoteca
259.032 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




