- 3 habs.
- 3 banys
- 175 m²
Casa o xalet en venda a Calle de la Pinta, San Pedro del Pinatar ciudad
San Pedro del Pinatar
Descubra el epitome del lujo en Villas Capricho 3, una espectacular villa de diseño contemporáneo ubicada en San Pedro del Pinatar. Esta exclusiva propiedad cuenta con tres amplias habitaciones y tres elegantes baños, diseñados para brindar comodidad y estilo a cada rincón. Con aproximadamente 200 metros cuadrados de parcela privada, la villa ofrece un espacioso solarium ideal para disfrutar del soleado clima mediterráneo y una terraza donde relajarse al aire libre. Su impresionante piscina privada es perfecta para refrescarse durante los calurosos días veraniegos o simplemente deleitarse con momentos de tranquilidad rodeado por un entorno exquisito. La construcción abarca unos generosos185 metros cuadrados que combinan funcionalidad con acabados premium; convirtiendo este hogar no solo en un lugar sino en toda una experiencia sensorial sin igual.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
Menys d'1 anyGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Terrassa
- Piscina
- Electrodomèstics
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.673 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.673 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
479.900 €
Impostos i despeses de la compra:
39.539 €
Cost total de l'immoble:
519.439 €
Estalvi aportat:
95.980 €
Import de la hipoteca:
423.459 €
Interessos totals:
178.884 €
Cost total amb hipoteca
698.323 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.