- 3 habs.
- 2 banys
- 86 m²
Casa adosada en venda a Lo Pagán
San Pedro del Pinatar
Espectacular dúplex de 3 dormitorios y 2 baños, saló-cocina, jardín delantero, patio trasero, solárium de 32 m2 y piscina comunitaria. Ubicado en una de las mejores zonas residenciales de San Pedro del Pinatar, a escasos metros del Colegio Castelar, rodeado de amplias zonas verdes. La vivienda consta en planta baja de jardín, salón-cocina, dormitorio, baño y patio. En planta primera; 2 dormitorios y 1 baño,. El dormitorio principal tiene amplio balcón con salida a solárium donde podrás disfrutar de las más de 300 horas de sol que ofrece vivir en San Pedro del Pinatar.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
ElectricitatCalefacció
ElectricitatEstat
Molt béAntiguitat
5 a 10 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:ExemptEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:Exempt
- Aire condicionat
- Armaris
- Jardí Privat
- Terrassa
- Z. Comunitària
- Cuina Office
- Electrodomèstics
- Forn
- Microones
- Nevera
- Balcó
- Piscina comunitària
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
805 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
805 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
229.900 €
Impostos i despeses de la compra:
19.813 €
Cost total de l'immoble:
249.713 €
Estalvi aportat:
45.980 €
Import de la hipoteca:
203.733 €
Interessos totals:
86.064 €
Cost total amb hipoteca
335.777 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.